Kombinovaný silniční automobil MDKZ-20 na podvozku KAMAZ-65115 je určen k údržbě dálkových i městských silnic s asfaltobetonovým i cementobetonovým povrchem.
Charakteristiky |
MDKZ - 20 |
Typ |
Kombinovaný silniční automobil |
Základní podvozek |
KAMAZ - 65115 |
Pohon |
6x4 |
Kabina
Druh kabiny |
Obyčejná |
Prostor pro přespání |
Ne |
Motor
Ekologický standart |
EURO-5 |
Model motoru |
740.62 |
Výkon, koňských sil |
280 |
Palivová soustava |
Bosch |
Objem palivové nádrže, l |
210 |
Převodovka
Model převodovky |
154 |
Model spojky |
MFZ 430 |
Odpružení |
listová pera |
Mezinápravová uzávěrka diferenciálu |
Ano |
Uzávěrka nápravových diferenciálů |
Ano |
Převodový poměr |
4,98 |
Otočná radlice
Ovládání |
Z kabiny řidiče |
Pracovní šířka, m |
2,7-3,2 |
Úhel natočení radlice, stupňů |
30 |
Posypové zařízení - pískové
Pracovní rychlost, km/h |
10-60 |
Šířka pracovní zóny, m |
12 |
Průměrná hustota posypu, kg/m³ |
0,01-0,4 |
Pohon zařízení |
Hydraulický |
Rozprašovací zařízení
Objem nádoby, m³ |
10 |
Pracovní šířka, m |
10-20,5 |
Kartáčové zařízení
Pracovní šířka, m |
2,65 |
Pracovní úhel, stupňů |
30 |